PS2 jest już trochę na rynku, technologia poszła do przodu.djset pisze:Lepsze od PS2 są ichelin Pilot Sport CUP, ale taka nowa opona ma 5mm błębokości bieżnika, kilkanaście boków, trochę latania agresywniejszego i opon nie ma
Aktualnie mamy do wyboru:
- PS2 - dobra wszędzie
- PS3 - nastawiona bardziej pod deszcz, oszczędność paliwa. Ogólnie do jazdy po drodze. W teście który czytałem kierowcy twierdzili że na mokrym jest duża różnica, a na suchym nie ma jej w ogóle w porównaniu do konkurencji (Pirelli, Continantal itd.)
- PSS - ma być następczynią PS2. Oponą nastawioną do ostrej jazdy w każdych warunkach. Podobno pod każdym względem lepsza od PS2. Na mokrym trochę gorsza od PS3.
- PSC - semi slick, opona zrobiona z myślą o jeździe po torze. Mało bieżnika, szybko schodzi. Tragiczna na stojącej wodzie.
Z tego co patrzyłem ceny są podobne. PS2 i PS3 w tym samym rozmiarze kosztują identycznie. PSS jest trochę droższa. PSC jest dużo droższa i tak trochę bezsensowna.
Ja bym do jazdy po drogach chyba wziął PS3, ale skoro nie ma jej w moim rozmiarze to chyba przerzucę się w przyszłym sezonie przerzucę się na PSS.
PS
Nie wiem jak wy ale ja dopiero dzisiaj się dowiedziałem że wyszło coś takiego jak PSS
